کدو کے بیجوں کو کس طرح روسٹ کریں

کدو کے بیجوں کو کس طرح روسٹ کریں

کدو کے بیجوں کو کس طرح روسٹ کریں ان کدو کے بیجوں کو پھینک نہ دو! بھنے ہوئے کدو کے بیج ایک آسان اور صحتمند سنیک ہیں جس سے آپ کے اہل خانہ کو پسند آئے گا۔ یہاں کدو کے بیجوں کو صحیح طریقے سے بھوننے کا طریقہ ہے۔

اعتراف: برسوں سے ، میں نے کدو تراشنے کے بعد بیجوں کو پھینک دیا۔ انھیں بجھادینا پریشانی کے قابل ہی نہیں تھا (کیوں کہ اس سارے تیز ، باریک قددو کے گوشت سے گڑبڑ ہوتی ہے؟)۔

پھر کچھ سال پہلے ، کھانے کے فضلے کے بارے میں مزید جاننے کے بعد اور ہر جزو کو زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانے کے عزم کے بعد ، میں نے بیجوں کو ٹاس نہ کرنے کا فیصلہ کیا۔ اس کے بجائے ، میں نے انھیں بھنے ہوئے ، اور کیا اندازہ لگایا؟ وہ کرکرا ، بھونڈے ہوئے پکے ہوئے کدو کے بیج بنانے میں بہت آسان تھے! ان کا پاگل ذائقہ شدید لت کا تھا — انہوں نے پینٹری میں بھی نہیں لیا۔ میرے کنبے نے چادر کی ٹرے سے سیدھے جلتے ہوئے انگلیوں کو خطرے میں ڈالتے ہوئے سب کو چکرا دیا۔ (شیٹ پین کا کھانا = باورچی کا بہترین دوست۔)

سب سے اچھا حصہ؟ کدو کے بیجوں کی تغذیہ حیرت انگیز ہے۔ ان میں پروٹین اور فائبر بہت زیادہ ہے ، اور وہ زنک اور آئرن جیسے معدنیات کا ایک اچھا ذریعہ ہیں۔ لہذا ان بیجوں کو بچائیں اور ہمارے ٹیسٹ کچن کے ماہرین میں شامل ہوں کیونکہ ہم ان کو بانٹنا آسان ہے۔

ایک بار جب آپ کو قددو کے بیجوں کو بھوننے کا طریقہ معلوم ہوجائے تو ، یہاں ان کے ساتھ کیا کرنا ہے۔

کدو کے دانے بھن کرنے کا ہمارا آسان طریقہ یہ ہے۔ ہم پر بھروسہ کریں ، یہ ٹوسٹڈ بیج زیادہ دیر تک نہیں چل پائیں گے! یہ نسخہ دو کپ بناتا ہے۔

اجزاء

2 کپ تازہ کدو کے بیج ، یا جو بھی آپ ایک کدو سے کھینچتے ہیں
3 چمچوں کا مکھن ، پگھلا ہوا ، یا آپ کی پسند کے تیل کے برابر مقدار
1 چائے کا چمچ نمک اور / یا دیگر بوٹیاں
اختیاری ، 1 چائے کا چمچ وورسٹر شائر ساس

کدو کے بیجوں کو کس طرح روسٹ کریں

مرحلہ 1: تندور کو پہلے سے گرم کریں

پہلے سے گرم تندور 250 °. ایلومینیم ورق کے ساتھ ایک بڑے شیٹ پین کو لگائیں اور مکھن یا تیل کے ساتھ ہلکا سا چکنائی دیں۔ اس کے بعد صفائی کم ہوجاتی ہے… اس پر مجھ پر اعتماد کریں۔

ٹیسٹ کچن کا ٹپ: پری ہیٹ کیوں؟ تندور کو پہلے سے گرم کرنے سے یہ یقینی بنتا ہے کہ کدو کے بیج یکساں طور پر پکائیں۔ نتیجہ: بالکل بنا ہوا ، کٹے ہوئے کدو کے بیج۔ ڈاس اور ڈونٹس کو پریہیٹنگ کی فہرست یہاں ہے۔

مرحلہ 2: بیجوں کو ختم کرو (اگر آپ کے پاس ابھی تک نہیں ہے)

ہم میں سے زیادہ تر زندگی بھر قددو کی نقش و نگار سے اس حص withے سے کافی واقف ہیں۔ ایک تیز ، مضبوط چھری کا استعمال کرتے ہوئے کدو کے اوپری حصے میں کاٹ کر “ڑککن” کو ہٹا دیں۔ ایک بڑے چمچ کا استعمال کرتے ہوئے ، کدو کے اطراف کو کھینچ کر بیجوں اور گودا کو نکال دیں۔ ہر چیز کو — گودا اور سب کچھ ایک بڑے پیالے میں رکھیں۔

مرحلہ 3: کدو کے بیجوں سے گنک الگ کریں

آپ سوچ رہے ہو گے ، “بھوننے سے پہلے کیا آپ کو کدو کے دانے صاف کرنے کی ضرورت ہے؟” جی ہاں اور یہ وہ حصہ ہوتا تھا جس سے میں ڈرتا تھا (یہ پتلا ، تیز کدو کا گوشت!)۔ پتہ چلتا ہے کہ یہ حقیقت میں اس سے کہیں زیادہ آسان ہے جتنا میں نے سوچا تھا۔ بیجوں کو مفت کھینچنے کے لئے صرف اپنی انگلیوں کا استعمال کریں۔ کدو کے گودا کے بڑے ٹکڑوں کو کٹوری میں چھوڑیں جب آپ بیج کو کسی کولینڈر میں منتقل کرتے ہیں۔ وہ اب بھی خوبصورت گونگے نظر آئیں گے – فکر نہ کریں۔

تنتمی تناؤ کو ہٹانا مشکل ہوسکتا ہے ، لیکن اس کے لئے ہمارے پاس ایک چال ہے: ٹھنڈے پانی سے چلنے والے پانی کے نیچے سراب میں بیج کللا کریں۔ پانی تاروں کو ڈھیل دے گا اور ان کو کھینچنا آسان بنا دے گا۔

کچن کا ٹیسٹ کرو: پریشان نہ ہوں اگر آپ کو کدو کا گودا بیجوں سے لپٹ جاتا ہے۔ ہر آخری کو دور کرنا واقعی مشکل ہے! جانچ کے دوران ، ہم نے پایا کہ ایک بار بیج بھوننے کے بعد اضافی تاروں نے بہت فرق نہیں لیا۔ کدو کے بیجوں پر سارا بندوق چھوڑنا اچھ andا اور ٹاسکٹ ہونے سے روکتا ہے۔

مرحلہ 4: کللا اور نالی

اب جب کہ آپ نے گوجروں کے بیشتر ٹکڑوں کو ہٹا دیا ہے ، اب وقت آگیا ہے کہ بیجوں کو پکانے کے ل ready تیار ہوجائیں۔ کچھ لوگ بیجوں کو ابالنے یا بھگانے کی قسم کھاتے ہیں تاکہ وہ بیکنگ کے بعد مزید خستہ ہوجائیں۔ ہمیں اس اضافی اقدام سے زیادہ فرق نہیں ملا cold ٹھنڈے بہتے ہوئے پانی کے نیچے ایک سادہ کللا نے چال چل دی۔ تولیہ سے بیجوں کو خشک کریں۔

باورچی خانے کی جانچ کریں: بیجوں کو خشک کرنا ایک اہم قدم ہے۔ زیادہ پانی تندور میں بھاپ پیدا کرسکتا ہے ، جو بیجوں کو کرپٹ ہونے سے بچاتا ہے۔ اگلے مرحلے میں ہم جن فصلوں کا استعمال کرتے ہیں وہ بیجوں کو خشک کرنے میں بھی بہتر ہیں۔

مرحلہ 5: کدو کے بیجوں کا موسم

یہ موسم کا وقت ہے! ہمیں نمک اور ورسیسٹرشائر کی چٹنی پسند ہے ، لیکن آپ اپنی مرضی کے مطابق کوئی بھی مصالحہ استعمال کرسکتے ہیں۔ کدو مسالہ پکانے کی کوشش کریں ، ٹیکو پکائی کے ساتھ مسالہ لگائیں ، یا نمک اور کالی مرچ ڈالیں۔

آپ جس ذائقوں کا انتخاب کرتے ہیں ، اس میں مکھن یا تیل کے ساتھ ایک چھوٹی پیالے میں پکائیں۔ پھر درمیانے درجے کے کٹوری میں خشک بیجوں پر مکس بوندا باندی دیں۔ اس بات کو یقینی بنانے کے لئے مرکب کو ہلائیں کہ ہر بیج لیپت ہے۔

مرحلہ 6: کدو کے بیج بناو ، کبھی کبھار ہلچل مچا.

ہم پکانے کے لئے تیار ہیں! اپنی تیار شدہ بیکنگ شیٹ پر بیجوں کو ایک ہی پرت میں یکساں طور پر پھیلائیں۔ 45 منٹ تک بیک کریں ، یقینی بنائیں کہ کبھی کبھار بیجوں کو ہلائیں اور ٹاس کریں۔

ٹیسٹ کچن کا ٹپ: زیادہ تر تندوروں میں گرم دھبے ہوتے ہیں ، جو جلنے والے بیج کا سبب بن سکتے ہیں۔ ہمارے ماہرین نے پایا ہے کہ بیجوں کو وقتا فوقتا ہلچل کرنا یہاں تک کہ بھورے کو فروغ دیتا ہے۔

کدو کے بیجوں کو کس طرح روسٹ کریں

مرحلہ 7: تیز حرارت پر بھوننے ختم کریں

200 ° تندور میں کھانا پکانے سے کدو کے بیجوں کو اندر اور باہر یکساں طور پر پکنے میں مدد ملتی ہے ، لہذا وہ پکا کر کھانے سے پہلے نہیں جلتے ہیں۔ لیکن ہم یکساں طور پر پکے ہوئے بیجوں کو حل نہیں کریں گے — ہم کرکرا بیج چاہتے ہیں!

حل: تندور کا درجہ حرارت 45 منٹ کے بعد 325 to تک بڑھائیں۔ پھر بیکنگ جاری رکھیں جب تک کہ بیج ہلکے مائل اور خشک نہ ہوں ، لگ بھگ 5 منٹ مزید۔

مرحلہ 8: خدمت کریں ، ذخیرہ کریں اور لطف اٹھائیں!

بیجوں کو گرما گرم پیش کیا جاسکتا ہے (میں ہمیشہ شیٹ پین سے ناشتہ چھیننے کیلئے انگلی کی انگلیوں کا خطرہ مول جاتا ہے) ، یا آپ انہیں ٹھنڈا کرکے کمرے کے درجہ حرارت پر لطف اٹھا سکتے ہیں۔ اگر آپ انہیں بعد میں استعمال کیلئے ذخیرہ کررہے ہیں تو ، پین کو کولنگ ریک پر رکھیں جب تک کہ بیج مکمل طور پر ٹھنڈا نہ ہوجائیں ، پھر کسی ایر ٹائٹ کنٹینر میں رکھیں۔

اس نسخہ سے تقریبا two دو کپ بیج برآمد ہوتا ہے ، لہذا آپ کے پاس ناشتہ کرنے اور کچھ تفریحی ترکیبوں میں استعمال کرنے کیلئے کافی ہوگا۔ پاگل ذائقہ بیجوں کو گرینولا میں گری دار میوے کا ایک بہترین متبادل بنا دیتا ہے۔ جب آپ کچھ اضافی کمی چاہتے ہو تو وہ بہترین گارنش بناتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *